Namioty wystawowe – kiedy warto w nie zainwestować?

0
Namioty wystawowe – kiedy warto w nie zainwestować?

Prowadząc działalność handlową, na pewno niejednokrotnie sen z powiek spędzała Ci kwestia odpowiedniego rozreklamowania sprzedawanych towarów. Pewnie myślałeś przy tym głównie o internecie i mediach społecznościowych, może o lokalnej prasie? Teraz nie musisz się już nad tym w ogóle zastanawiać. Wystarczy bowiem, że zakupisz odpowiednią powierzchnię reklamową umieszczoną na namiocie wystawowym. Dzięki grafikom zamieszczonym na tego rodzaju namiocie każdy przechodzący obok potencjalny klient będzie mógł zapoznać się z Twoją ofertą, nawet nie pytając cię o radę. To naprawdę prosty sposób na zwiększenie swojej sprzedaży.

Poleasingowe laptopy i komputery – 6 pytań i odpowiedzi

0
Poleasingowe laptopy i komputery – 6 pytań i odpowiedzi

Jeśli zastanawiacie się Państwo nad zakupem prezentu dla dziecka, a dziecko to uwielbia świat wirtualny i w ogóle jest spragnione wiedzy, kupcie mu laptop. Ale nie taki zwykły, lecz poleasingowy. Dlaczego jest to dobre rozwiązanie?

Samsung QLED – co takiego ma, że warto go kupić?

0
Samsung QLED - co takiego ma, że warto go kupić?

Telewizory Samsung QLED to zupełnie inna technologia niż stosowana u większości producentów, którzy skupiają się na organicznych matrycach. Samsung działa odmiennie, stosując w modelach QLED technologie kwantowych kropek. Jak to wpływa na jakość tych telewizorów?

Domeny – nowy sposób na inwestowanie pieniędzy

0
Domeny - nowy sposób na inwestowanie pieniędzy

W ostatnim czasie obserwuje się wzrost zainteresowania rynkiem domen internetowych. Nazywa się je wirtualnymi nieruchomościami, a transakcje jakie występują w związku z ich zakupem opływają na ogromne kwoty. Choć na zachodzie stanowi to rozwiniętą formę zarobku, także i w Polsce sprzedaż domen stała się bardziej popularna.

Inwestycje w domeny uważa się za niezwykle dochodowe, stopa zwrotu wynosi nawet kilka tysięcy procent. Na początek potrzebny jest pewien kapitał, znaczna cierpliwość i szczęśliwy los, a w krótkim czasie można osiągnąć ogromne pieniądze. Jak więc zarabia się na tego typu rynku?

Zakup domeny na rynku pierwotnym czy wtórnym?

Najpowszechniejszą taktyką stosowaną w celu zarobku na domenie, jest zakup adresu i jego odsprzedaż po dużo wyższej kwocie. Najwięcej można zyskać za adresy, które dotyczą danej dziedziny, tzw. adresy „premium”, jak np. komputery.pl, zwierzeta.pl, kredyty.pl. Kupna domeny można dokonać na rynku pierwotnym lub na rynku wtórnym, choć biorąc pod uwagę fakt, że większość interesujących domen jest już zajęta, zakup na rynku pierwotnym jest opcją czysto teoretyczną, tzw. rejestracja „z palca” jest praktycznie nieosiągalna.

Podczas zakupu domeny należy zwrócić także szczególną uwagę na cenę jej przedłużenia. W rzeczywistości zwykle bywa, że koszty przedłużenia przewyższają cenę zakupu.

Zdecydowanie większy wybór występuje na rynku wtórnym, choć wtedy trzeba uzbroić się w cierpliwość. Domainerzy czekają czasem przez bardzo długi czas na swoją szansę, aby odkupić tą jedyną domenę. Posiadacz adresu urlopy.pl sprzedał domenę aż za kwotę 400 tys. zł, właściciel grydladzieci.pl uzyskał ze sprzedaży domeny 156 tys. zł, a domenę lekarze.pl kupiono za 135 tys. zł za którą właściciel zapłacił 52 tys. zł.

W Polsce najpowszechniejszą formą domen są te z końcówką .pl podczas gdy na Zachodzie najbardziej liczą się adresy .com. Domeną, na którą przeznaczono najwięcej pieniędzy na zakup jest Insurance.com. Kosztowała 36,6 mln dolarów. Innym, jednym z najdroższych adresów internetowych jest też VacationRental, którego kwota sprzedaży wyniosła 35 mln dolarów. Trzecią najdroższą na świecie domeną jest PrivateJet.com, nabywca zapłacił za nią 30,18 mln dol. Wedle danych portalu Bankier.pl, istnieje około 500 domen, których wartość to ponad 1 mln dolarów.

Rick Schawrtz, najpopularniejszy inwestor na świecie, posiadacz takich domen jak candy.com, men.com czy property.com, sprzedał każdą z nich po przeszło milion dolarów. W 2005 roku, wartość jego domen wyniosła 80 milionów dolarów. Do innych znanych inwestorów należy też Frank Schilling, słynący z zakupu domen za pieniądze uzyskane z kart kredytowych. Jest posiadaczem kilkuset tysięcy domen, a łącznie ich wartość szacuje się na kilkaset milionów dolarów.

Jak i gdzie kupić domenę?

Domenę można kupić na giełdzie domen, u rejestratora domen Cal.pl i na specjalnych forach. Trafiają na nią m.in. adresy, których właściciele nie przedłużyli. Czasem ułamki sekund zaważają o zakupie domeny, najbardziej pożądane, znikają w mgnieniu oka. W celu przechwycenia wartościowych adresów, stosuje się specjalne programy. Na aukcjach inwestorzy prześcigają się o domeny proponując jak najwyższe kwoty.

Na rynku międzynarodowym, największą platformą, na której można kupić lub sprzedać domenę jest sedo.com. Wśród polskich stron, dużą popularnością cieszy się forum di.pl.

Systemy parkingowe domen

Nowością w świecie domen stało się parkowanie domen. Choć brzmi to dość nietypowo, wiele osób zakłada strony takie jak gaezta.pl lub wwwonet.pl i osiąga dzięki nim zyski o wartości przeszło kilku tysięcy złotych miesięcznie, bez znacznych nakładów pracy. Polega to na tym, że właściciel adresu cieszącego się dużą liczbą odwiedzin, „parkuje” domenę na którymś z systemów parkingowych. Pod danym adresem znajdują się linki reklamowe, a każde kliknięcie generuje zysk. Czasem nawet dzięki jednemu kliknięciu można zdobyć kilkanaście euro centów lub kilkadziesiąt euro.

Do tego celu zazwyczaj używa się literówek adresów znanych portali o dużej liczbie odwiedzin. Adres strony Allegro.pl zmienia się np. na Allegor.pl, a odwiedzający który zrobi pomyłkę podczas wpisywania w wyszukiwarkę, trafi na stronę z linkami reklamowymi. Nie zawsze użytkownicy klikają w link z reklamą, jednak wystarczy zaledwie kilka wejść aby osiągnąć spory zysk. Najlepsze literówki są w stanie przynieść nawet kilka tysięcy euro miesięcznie.

W Polsce wśród systemów parkingowych wyróżnia się dwóch czołowych graczy: Sedo.pl oraz Namedrive.pl. Aby zarobić na domenach, nie potrzeba dużego wysiłku. Właściciele literówek muszą jedynie dodać i zoptymalizować domeny, dobierając szatę graficzną i słowa kluczowe dla reklam, a później czeka ich tylko regularny przelew  środków.

Jak zwiększyć efektywność pracy przedstawiciela handlowego?

0
Jak zwiększyć efektywność pracy przedstawiciela handlowego?

Praca przedstawiciela handlowego nie należy do łatwych zawodów. Mimo, że zazwyczaj nie potrzeba do niej specjalnego wykształcenia, to wymagana jest wyjątkowa umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami. Danego klienta trzeba w końcu przekonać, że usługa/produkt oferowany przez firmę jest doskonały i potrzebny właśnie jemu. Przed osobą pracującą w zawodzie handlowca często pojawiają się różne trudności. Trzeba być odpornym na stres, punktualnym oraz twardo dążyć do celu.

Poszukujesz świątecznych prezentów dla pracowników lub przełożonych? Sprawdź ofertę BEWU.pl

0
Poszukujesz świątecznych prezentów dla pracowników lub przełożonych? Sprawdź ofertę BEWU.pl

Zbliżają się święta Bożego Narodzenia. Jest to bardzo magiczny czas, za którym wiele osób tęskni przez cały rok. Wedle tradycji, Boże Narodzenie to okazja do wręczenia prezentu. Często jednak pojawia się problem – jaki prezent wybrać? Często jedyną wskazówką może okazać się planowany budżet, natomiast nawet przy minimalnych kwotach można się spotkać z wieloma produktami, których nadmiar może utrudnić sprawny wybór.

Wybierz nowoczesny call center program dla swojej firmy i ciesz się wzrostem sprzedaży!

0
Wybierz nowoczesny call center program dla swojej firmy i ciesz się wzrostem sprzedaży!

Tradycyjne oddziały call center tworzone są przez konsultantów, którzy głównie odpowiadają za utrzymanie dobrych relacji z klientami. W skład ich obowiązków wchodzi dobry kontakt z obecnymi klientami, pozyskiwanie potencjalnych konsumentów, a także budowanie oczekiwanego wizerunku firmy. Dodatkowo zajmują się oni promocjami, ogłoszeniami, wysyłaniem newsletterów i dbaniem o spełnienie wszystkich życzeń klienta.

Praca w call center wymaga dużego poświęcenia, wytrwałości oraz odwagi. Konsultanci nigdy nie mogą się poddawać i muszą walczyć o każdego klienta. Ich podstawowym zadaniem jest zadowolenie i pozyskiwanie, jak największej liczby osób chętnych do skorzystania z usług lub zakupu produktów oferowanych przez firmę, w której pracują.

Niestety praca, jako konsultant bywa bardzo męcząca i wiele osób nie potrafi się w niej odnaleźć. Konsultanci call center są bardzo narażeni na skargi klientów, muszą wysłuchiwać ich nie zawsze pozytywnych opinii na temat produktów, usług, a nawet obsługi klienta. Przez tego typu sytuacje często dochodzi do pewnych nieporozumień. Konsultantom zdarza się zapomnieć ważne informacje, dane kontaktowe lub po prostu nie zapisać istotnych komunikatów wynikających z rozmowy.  

W celu usprawnienia działania działów telesprzedaży powstał innowacyjny program call center. To świetne rozwiązanie, które sprawdzi się w każdej firmie, niezależnie od jej branży. Call center program wykorzystywany jest chętnie przez firmy medyczne, finansowe, windykacyjne, turystyczne, samochodowe, a także wszystkie inne zajmujące się sprzedażą bezpośrednią.

Program call center – rodzaje i zalety

Call center program pozwoli każdej firmy znacząco zwiększyć swoje zyski i poszerzyć grono zadowolonych klientów. Opiera się na systemie nazywanym Systell Contact Center i odpowiadającym za sprawne zarządzanie i utrzymanie relacji z klientem. Wdrożenie programu call center może odbyć się na dwa sposoby – stacjonarnie lub w chmurze. Wybór zależy jedynie od posiadanych narzędzi i wyposażenia firmowego, a także indywidualnych upodobań właściciela. Więcej informacji odnośnie działania systemu i jego zalet można dowiedzieć się na systell.

Call center program stacjonarny  wymaga posiadania rozbudowanego działu IT. Najczęściej na te rozwiązanie decydują się przedsiębiorcy lubiący kontrolowanie procesów administracyjnych. Preferujący lokalizację wszystkich procesów informatycznych we własnej firmie. Zwracający uwagę na bezpieczeństwo przechowywania danych, a także właściciele, którzy chcą zintegrować system Systell Contact Center z własnymi systemami wdrożonymi w firmie np. CRP, CRM.

Call center program w chmurze to dużo lepsze rozwiązanie, które praktycznie nie wymaga większego zaangażowania właściciela firmy. Dział call center za jego pomocą zaczyna działać w sposób wirtualny. Szybko i prosto się uruchamia i praktycznie nie wiąże się z żadnymi awariami. W razie ewentualnych zdarzeń losowych usługi serwisowe są zawarte w cenie programu. Każdy właściciel decydujący się na program w chmurze otrzymuje darmowe aktualizacje systemu. Ponadto dostaje gwarancję niezawodności i bezpieczeństwa działania systemu. Nad pracą Systell Contact Center przez cały czas czuwa zespół wykwalifikowanych osób. Program call center w chmurze wymaga jedynie stałego dostępu do Internetu oraz telefonii. To wystarczające narzędzia, które pozwalają na sprawną kontrolę przeprowadzonych lub zaplanowanych działań, a także zarządzanie czasem korzystania z usługi.

Polskie firmy oferują wysokiej jakości nearshore software

0
Polskie firmy oferują wysokiej jakości nearshore software

W wielu branżach outsourcing jest szczególnie popularny. Dotyczy to m.in. branży IT. Decyduje o tym to, że zlecenie usługi na zewnątrz, innej firmie, niesie dla zleceniodawcy wiele korzyści, wśród których należy wyróżnić cenę, szybkość i jakość. Choć wiele firm ma własne działy IT, to zazwyczaj część zadań zlecana jest podmiotom zewnętrznym. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ są to sytuacje często jednorazowe i okazjonalne.

Coś dla każdego – galanteria i bagaż od Gala24

0
Coś dla każdego – galanteria i bagaż od Gala24

W dzisiejszym artykule rządzić będą walizki oraz galanteria, a wszystko za sprawą sklepu internetowego, który w zatrważająco szybkim tempie podbija serca konsumentów w naszym kraju. Znajdą się tutaj różnego rodzaju torby, plecaki, teczki, aktówki, portfele, czyli wszystko to, co wykorzystujemy do przenoszenia większych lub mniejszych przedmiotów. Gala24, bo o tym sklepie mowa to miejsce dla mężczyzn i kobiet w różnym wieku – asortyment jest naprawdę szeroki, dlatego z pewnością uda się tutaj kupić zarówno plecak do szkoły, jak i szykowną torebkę dopasowaną do stroju wieczorowego.

Co znajdziemy w asortymencie?

Sklep Gala24 to gwarancja najwyższej jakości bagażu za przystępną cenę. Produkty pochodzą od najlepszych firm na rynku, które muszą dbać o trwałość swoich produktów, jak również oryginalny i zgodny z trendami design. Takie połączenie zapewnia kolekcję najnowocześniejszych produktów wprost od topowych marek na rynku, które zebrane zostały w ofercie sklepu Gala24. Pojemne walizki idealnie nadają się na różnego rodzaju podróże, zarówno te na urlop, jak i służbowe. Zewnętrzna warstwa została najczęściej wykonana ze wzmacnianych materiałów, które dbają o bezpieczeństwo wszystkich przewożonych przedmiotów. Znajdą się tutaj także różnego rodzaju teczki i aktówki, które to świetnie sprawdzą się podczas codziennych wypraw do biura. Niektóre z nich zostały przystosowane do transportowania laptopa, który to aktualnie jest już nieodłącznym narzędziem pracy w przypadku wielu zawodów. Oprócz niebywałej funkcjonalności warto zwrócić uwagę na bardzo elegancki wygląd wszystkich przedmiotów sprzedawanych w Gala24. Wszystkie walizki i teczki idealnie wpasują się w etykietę stroju biznesowego, jak również dopełnią ciekawej i oryginalnej stylizacji. Dla wszystkich, którzy wolą jednak bardziej sportowe i nowoczesne wersje  galanterii i dodatków, mamy również dobra wiadomość, ponieważ sklep Gala24 zadbał i o taką kategorię. Plecaki miejskie to doskonała forma bagażu podręcznego lub alternatywa na codzienne wyjścia do szkoły lub pracy, a plecaki dziecięce na kółkach ułatwią transport książek i przyborów szkolnych tym najmłodszym.

Szeroka oferta i duży wybór

Korzystając z oferty sklepu Gala24 mamy pewność, że wybieramy najwyższej klasy przedmioty, które będą służyły przez długi czas nawet bardzo intensywnej eksploatacji. Oferta podzielona na walizki, plecaki, torby, teczki/aktówki, portfele i akcesoria skrywa dużo więcej podkategorii, w których z pewnością znajdziemy do czego szukamy.

Wdrożenie CRM bez błędów – jak wykluczyć te najczęstsze?

0
Wdrożenie CRM bez błędów - jak wykluczyć te najczęstsze?

Uruchomienie firmowego CRM to krok w kierunku skutecznej automatyzacji i lepszego zarządzania zasobami firmy. Warunek to jednak prawidłowe wdrożenie systemu. Tych 5 najczęściej spotykanych błędów może spowodować, że sprzedawcy nie będą z niego korzystać, a wdrożenie CRM pójdzie na marne.

ZOBACZ TEŻ