SEM – dla wielu użytkowników Internetu skrót bliźniaczo podobny do chyba najpopularniejszego skrótu pojawiającego się w kontekście stron internetowych i wyszukiwarek, czyli SEO. Czym jest SEM? I czym różni się od wspomnianego SEO?
Wybór systemu ERP
Według ostatniego raportu „Panorama’s 2018 ERP Report”, 42% respondentów uznało, że wdrożenie systemu ERP w swojej firmie można uznać za udane. Tym bardziej przemawia fakt, że, według tego samego raportu, liczba ta zmalała o 82% w porównaniu do projektów zakończonych sukcesem z roku 2017. Co jest tego przyczyną? Cóż, z pewnością dużą rolę odgrywa wdrożenie odpowiedniego systemu ERP, o czym dowiecie się z tego artykułu. Zacznijmy jednak od podstaw…
Czym dokładnie jest system ERP?
ERP, czyli Enterprise Resource Planning jest oprogramowaniem służącym do odpowiedniego rozplanowania zasobów przedsiębiorstwa. Można to porównać do systemu naczyń połączonych, z tą małą różnicą, że zamiast naczyń mamy aplikacje, a zamiast płynów – dane. Aplikacje działają w poszczególnych sektorach przedsiębiorstwa, takich jak handel, produkcja, finanse, kadry i płace, logistyka, środki trwałe, marketing etc., skąd też gromadzą dane.
Taki system opiera się wówczas na wspólnej bazie danych, dzięki czemu możliwe jest monitorowanie, koordynacja i integracja różnych obszarów działania firmy. Pozwala to zatem na optymalizację i automatyzację procesów, odpowiednie zarządzanie zasobami i maksymalizację efektywności. Oprócz tego, poprawia się komunikacja i udrażnia się przepływ informacji.
Jaki system ERP będzie tym właściwym?
Szacuje się, że rynek systemów ERP na świecie jest obecnie wart ok. 25 mld dolarów, a wartość ta stale rośnie. Nie trzeba więc nazbyt przekonywać o rozwoju systemu ERP i jego szerokim zastosowaniu. Jak zatem wybrać odpowiedni system do wdrożenia?
Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na elastyczność i adekwatność. Na rynku można znaleźć systemy ERP z atrakcyjną ofertą w standardzie, ale nie oznacza to jeszcze, że wdrożenie danego systemu się sprawdzi. Ważne, aby system posiadał opcję tworzenia rozwiązań skrojonych na potrzeby naszego przedsiębiorstwa. Należy szukać takiego systemu, który jest dedykowany konkretnej branży lub procesom.
Oprócz tego warto wziąć pod uwagę kwestie oczywiste, ale nie mniej ważne. Po pierwsze, czy zarządzanie procesami w firmie wymaga wsparcia informatycznego, co niejako definiuje opłacalność wdrożenia. Po drugie, obsługa klienta, a uściślając, wsparcie pozakupowe – pomoc w implementacji i dalszym rozwoju systemu ERP.
Jakie są koszty wdrożenia ERP?
Jeśli chodzi o wycenę wdrożenia systemu, w grę wchodzi wiele zmiennych. Począwszy od analizy przedwdrożeniowej, przez implementację i konfigurację, aż po późniejszy serwis. O cenie decyduje zatem długość trwania analizy, struktura i wielkość firmy, skomplikowanie procesów i czas wsparcia po wdrożeniu systemu.
To jednak nie wszystkie koszta, bo wdrażając system ERP należy uwzględnić również koszta licencji, czyli cena, jaką płacimy za poszczególne moduły. Do tego infrastruktura sprzętowa, czyli przystosowanie sprzętu, jakim dysponuje firma. Im bardziej zdigitalizowane jest przedsiębiorstwa, tym mniej przekształceń będzie wymagało.
Ramy aluminiowe led onframe
Obecnie wiele osób podąża za różnego rodzaju nowościami. Z racji tego wiele firm głowi się, co można by było wymyślić, aby udało im się przyciągnąć jak największą ilość klientów do siebie. Jedną z takich rzeczy, które zyskały uznanie bardzo dużej liczby osób są ramy aluminiowe led onframe, jakie łączą w sobie przede wszystkim elegancję z funkcjonalnością. Zaletą tych ram jest to, że mogą być tworzone na specjalne zamówienie. Dzięki temu nie trzeba martwić się o to, iż nie będą one pasowały rozmiarowo do koncepcji, którą ktoś stworzył sobie w swojej głowie. Poza tym wnętrze ramy aluminiowej led onframe może być wypełnione tym, co zażyczy sobie klient.
Dodatkowo ramy te mają to do siebie, że można je montować zarówno na ścianie jak i mogą występować w wersji wolnostojącej albo po prostu do postawienia na biurku. To też każdy jest w stanie znaleźć coś odpowiedniego dla siebie.
Tak więc to na jaką ramę kto się zdecyduje jest zależne od indywidualnych upodobań każdego. Ważne jest jednak to, aby dokładnie zastanowić się nad tym, gdzie rama aluminiowa led onframe będzie się znajdowała, ponieważ dopiero wówczas można zamówić ramę o takim rozmiarze, jaka będzie najlepiej w dane miejsce pasowała. Nada ona na pewno wnętrzu piękna oraz elegancji. Wszystko to bowiem za sprawą podświetlenia led, które w sobie posiada. Rama ta jest również doskonałym pomysłem na prezent. Jednakże w tym przypadku najlepiej jest postawić na ramę o mniejszych wymiarach i wolnostojącą, aby można ją było postawić chociażby na komodzie.
Segregatory dla dzieci – czy są im potrzebne?
Segregatory są akcesoriami biurowymi, które są najmniej doceniane. A przecież ich przydatność i praktyczność jest ogromna. Kupujemy je po to, żeby segregować w nich ważne dokumenty, umowy, prace swojej pociechy.
Nadają się zarówno do domu, jak i pracy. Wszędzie tam, gdzie gdzie również często znajduje się poro dokumentów papierowych, które należy odpowiednio przechować przez określony czas.
Podział segregatorów
Segregatory dzielimy na różne rodzaje, ze względu na:
- materiał – jest jednym z czynników, ze względu na który dzielimy segregatory. W sklepach dostępne są segregatory kartonowe, papierowe, również takie, które są wykonane z polifoamu lub z polipropylenu. Te dwa ostatnie rodzaje, wyróżniają się dużą wytrzymałością i trwałością, dlatego są warte swojej ceny. Najczęściej wybierane są do pracy biurowej.
- rozmiar – kolejnym aspektem wyróżniającym jest wielkość. Dokumenty występują przecież w różnych formatach. Aby przechowywać je odpowiednio należy dostosować rozmiar segregatora do rozmiaru dokumentu. Obecnie dostępne są segregatory w formacie A5, A4, A4+ oraz A3. Dzięki mnogości rodzajów segregatorów możemy wybrać taki, który nam odpowiada.
- szerokość grzbietu, musi być odpowiednia, ponieważ wpływa znacząco na pojemność segregatora. Jeżeli posiadamy dużą ilość ważnych dokumentów, najlepszym wyborem jest segregator z większą szerokością grzbietu, tylko w ten sposób jesteśmy w stanie wszystko pomieścić. Jeżeli chodzi o dostępność na rynku, możemy kupić segregator z szerokością grzbietu od 29 mm do 86 mm.
- średnica ringów, ringi są jednymi z najważniejszych elementów segregatora. Im zawdzięczamy przytrzymanie i spajanie wszystkich dokumentów. Wykonane są zwykle z trwałych, metalowych elementów, które są odporne na uszkodzenia. Dopełnieniem ringów jest metalowa zapinka, za pomocą której zmniejszymy objętość dokumentów. Dostępne średnice ringów to: 16 mm, 20 mm, 25 mm, 30 mm, 40 mm, 50 mm i 60 mm.
- ilość ringów, te metalowe kółeczka mogą występować w różnych ilościach. Zazwyczaj są to 2 lub 4 ringi.
Przeczytaj też: http://vbeta.pl/koszulki-na-dokumenty-jakie-sa-rodzaje/
Dlaczego warto inwestować w wózki widłowe i paletowe?
Posiadając zaplecze magazynowe, bez względu na wielkość biznesu, który prowadzisz potrzebować będziesz maszyn ułatwiających transport i załadunek towarów. Aby Twój magazyn prawidłowo funkcjonował, warto zainwestować w dobrej klasy wózki widłowe lub paletowe. Rozwiązanie to pozwoli odciążyć pracowników, a także lepiej zadbać o ich bezpieczeństwo. Dodatkowo zaoszczędzisz również czas i pieniądze. Jakie zalety posiadają te współczesne maszyny? W które wózki widłowe warto zainwestować? Kilka przydatnych informacji znajdziecie w poniższym artykule.
- Dlaczego warto zainwestować w wózki widłowe?
- Wózki widłowe – oszczędność czasu i pieniędzy
Niezależnie od branży większość prężnie działających przedsiębiorstw posiada własne, często ogromne i wielopiętrowe magazyny. Spotkać je możemy nie tylko w halach produkcyjnych czy zakładach przemysłowych, ale także w większości większych sklepów czy hurtowni. Także i mniejsze, prywatne przedsiębiorstwa mogą pochwalić się zapleczem magazynowym. Aby jednak właściwie zarządzać strefą magazynową, warto wyposażyć się w sprawdzone wózki widłowe, bezpośrednio od autoryzowanych dystrybutorów. Jak jednak wybrać te najlepsze? Na co zwrócić uwagę i czym się kierować? Podpowiadamy poniżej.
Dlaczego warto zainwestować w wózki widłowe?
Magazyn to miejsce wymagające sprawnego i logistycznego zarządzania. Aby zaoszczędzić przestrzeń, często także przybiera formę kilkumetrowych konstrukcji, na których ustawione są poszczególne towary. Odpowiedni system ich składowania gwarantuje porządek i szybką, bezproblemową dystrybucję. Warto więc zadbać o maszyny ułatwiające tego rodzaju prace.
Bez względu na wielkość naszego magazynu, warto więc zainwestować w wózki widłowe lub wózki paletowe, najlepiej od sprawdzonych i rzetelnych dystrybutorów, takich jak https://wdx.pl/wozki-widlowe/. Ułatwiają one szereg czynności, obejmujących m.in. układanie towarów, ich rozładowywanie czy załadunek. Maszyny te stanowią także nieocenioną pomoc, szczególnie w obszarze transportu ładunków o dużym ciężarze czy nietypowych wymiarach. W zależności od rodzaju magazynowanych towarów możemy dostosować wózki widłowe o odpowiedniej mocy i zasięgu.
Wózki widłowe – oszczędność czasu i pieniędzy
Wózki widłowe i wózki paletowe to uniwersalne maszyny ułatwiające wszelkie prace w obrębie magazynów. Sortowanie czy układanie towarów na dużych wysokościach nie stanowi już problemu. Podobnie jak transport większej liczby produktów za jednym razem. Te wielozadaniowe i funkcjonalne urządzenia pozwalają więc na znaczną oszczędność czasu i pieniędzy. Dodatkowo zapewniają większy komfort pracy naszym pracownikom. Urządzenie to pozwala więc na szybkie i bezpieczne transportowanie określonych towarów.
Odpowiednie prowadzenie magazynu wymaga od nas sprawnego i logistycznego sytemu zarządzania. Warto więc zainwestować w dobrej klasy wózki widłowe lub paletowe. Maszyny te stanowią nieocenioną pomoc w zakresie transportu czy załadunku. Te wielozadaniowe urządzenia zapewniają więc znaczną oszczędność czasu i pieniędzy.
Niebanalna oprawa audiowizualna kluczem do sukcesu
Obecne czasy nastawione są na przyciąganie uwagi za pomocą różnorodnych środków audiowizualnego przekazu. Spotkać można je na co dzień, poruszając się po ulicach miast, zaglądając do centrów handlowych, albo podróżując komunikacją miejską. Jednak pojedyncze „monitory” to tylko jeden z przykładów dostępnych na rynku środków masowego przekazu. Znacznie bardziej interesujące są rozwiązania wielkoformatowe.
Wielki format o dowolnym kształcie
Masowe imprezy wymagają specjalnych technik przekazu informacji. Ogrom miejsca, jakim jest na przykład hala sportowa, wymusza zastosowanie wielkoformatowych rozwiązań, które pozwolą wszystkim zebranym cieszyć się doskonałym obrazem i dźwiękiem.
Rozwiązaniem, które jest odpowiedzią na takie zapotrzebowanie, stały się ekrany bezszwowe, nazywane również video wall. Ich konstrukcja składa się z wielu pojedynczych monitorów, które posiadają niezwykle cienkie ramki. Dzięki temu, zestawione obok siebie, pozwalają na stworzenie dużej powierzchni. Zastosowanie technologii FullHD zapewnia doskonałą jakość wyświetlanego obrazu, a to z kolei gwarantuje, iż każdy odbiorca będzie miał możliwość uczestniczenia w wydarzeniu tak, aby dostrzegł wszystkie szczegóły.
Jednocześnie, zastosowanie pojedynczych monitorów sprawia, że video wall może przybrać różnorodne kształty. Ułożenie ich w wieżę, piramidę, czy inny, dowolnie wybrany kształt, pozwoli stworzyć niebanalną przestrzeń i nada oprawie audiowizualnej niepowtarzalnego charakteru.
Zastosowania
Ekrany bezszwowe sprawdzają się doskonale w każdym miejscu, które gromadzi setki osób jednocześnie. Może więc być to koncert, mecz, ale również konferencja albo event promocyjny. Są idealne do wyświetlania w powiększeniu tego, co dzieje się na scenie, czy boisku, a jednocześnie do przekazywania dodatkowych treści – choćby takich, jak nazwy sponsorów i partnerów, które mogą pojawiać się w trakcie przerw.
„Jedną z największych zalet naszych ekranów jest możliwość odtworzenia na nich filmu w jakości kilkakrotnie przewyższającej jakość HD” podkreśla XY, specjalista grupy MEON. „Dzięki zaawansowanej technologii, nasze rozwiązanie z dziedziny digital signage stoi na najwyższym poziomie, a to z kolei gwarantuje zadowolenie przybyłych na wydarzenie osób. Nie ma nic bardziej satysfakcjonującego niż świadomość, że goście chwalą nie tylko sam event, ale również nasze rozwiązania techniczne, jako wyróżniające imprezę na tle innych.”
Banalne znaczy nudne
Grupa MEON specjalizuje się w nowatorskich, technologicznie zaawansowanych rozwiązaniach. Zapytaliśmy naszego rozmówcę, dlaczego są one tak ważne.
„Ludzie poszukują obecnie coraz to nowych wrażeń i doświadczeń. Stare rozwiązania, to znaczy takie, które miały szanse powodzenia jeszcze kilka lat temu, odchodzą na dalszy plan, a na ich miejsce pojawiają się nowe. Wynika to ze zmieniającego się w szybkim tempie świata i potrzeby otrzymywania coraz to nowych bodźców. W świecie reklamy jest to szczególnie zauważalne. Dlatego staramy się być na czasie, a nawet wyprzedzać o krok ludzkie potrzeby. Ekrany bezszwowe są jednym z rozwiązań, które idealnie wpisują się w ten kontekst” – odpowiedział XY.
„Rzeczy banalne są nudne, a zatem dzisiejsze społeczeństwo je omija. Event, na którym nie byłoby oprawy audiowizualnej na wysokim poziomie, byłby nieciekawy, a w efekcie nieudany. Dlatego bycie niebanalnym jest kluczem do sukcesu, zarówno pod względem merytorycznym, jak i technicznym. Nasze ekrany bezszwowe są w stanie zapewnić właśnie tę niebanalność, zwłaszcza, gdy zostaną ustawione w intrygujący kształt” – dodał XY.
Na koniec warto jeszcze dodać, iż grupa MEON swoje rozwiązania oferuje w bardzo przystępnych cenach, które są jednymi z najniższych na rynku.
Budowa sieci komputerowej w firmie. O czym należy pamiętać?
Niewątpliwie coraz więcej firm decyduje się na budowę sieci komputerowej, która jest rozwiązaniem wygodnym i zwiększającym bezpieczeństwo. Niemniej jednak są kwestie, o których należy pamiętać, zanim zdecydujemy się na rozwój informatyczny. Trzeba przede wszystkim zastanowić się z jakich elementów powinna się składać owa sieć i czego nie może w niej zabraknąć. Warto przy jej tworzeniu skorzystać z usług profesjonalistów zajmujących się obsługą informatyczną firm.
Moja własna strona WWW
Tworzenie własnej strony internetowej i pozycjonowanie stron internetowych jest aspektem, który interesuje coraz więcej osób. Agencja SEO BLUMO oferuje najnowsze możliwości odnośnie tworzenia własnej strony i pozycjonowania stron WWW.
Suplementy, witaminy i preparaty ziołowe marki Swanson
Marka Swanson znana jest wielu entuzjastom zdrowego trybu życia z produktów dobrej jakości dostępnych w wyjątkowo korzystnych cenach. W swoim asortymencie marka ta posiada szereg suplementów, witamin i preparatów ziołowych, które pomagają osiągnąć i utrzymać zdrowie całego organizmu. W artykule przyjrzymy się historii powstania firmy i jej założycielowi, a także przedstawimy pokrótce, jakie produkty są przez nią oferowane.
Kim był Leland Swanson?
Firma Swanson powstała w 1969 roku i była wynikiem pasji i długoletnich poszukiwań zdrowia jej założyciela – Lalanda Swansona. Od tamtej pory dostarcza ona klientom w wielu krajach świata naturalne produkty, które pomagają im zachować zdrowie i dobre samopoczucie.
Leland Swanson urodził się w 1915 roku w USA i przez całe życie jego największą pasją była gra w golfa. Niestety, już na początku lat 50. zaczął odczuwać nieprzyjemne dolegliwości, których przyczyną był rozwijający się artretyzm. Swanson szukał pomocy wśród wielu lekarzy, poddając się różnym terapiom, którym jednak nie udało się go wyleczyć. Wtedy właśnie zaczął szukać wiadomości na temat choroby i sposobów jej leczenia na własną rękę. Wraz z powiększaniem swojej wiedzy na temat naturalnych sposobów dbania o zdrowie, dowiadywał się coraz więcej o możliwościach zdrowotnych, jakie kryły się w różnych suplementach. Gdy zaś poprawiało się jego samopoczucie, kwitła w nim chęć umożliwienia innym korzystania z dobrej jakości suplementów, które mogą poprawić jakość ich życia.
Historia powstania firmy Swanson
Wszystko zaczęło się od jednego hurtowego zamówienia, złożonego na 5 tysięcy sztuk kapsułek z witaminą E, które dotarło do niego z Ohio. Swanson rozpoczął sprzedaż tego suplementu, dostarczając go do drzwi odbiorcy. Tak zaczęła się jego przygoda z udostępnianiem ludziom cennych w jego odczuciu preparatów. Leland Swanson rozszerzał swój asortyment i tak w 1969 roku doszło do utworzenia firmy Swanson Health Products.
Filozofia i główne założenia marki Swanson
Mottem nowopowstałej firmy stały się słowa: “zadowolenie i życzliwość naszych klientów jest naszym najważniejszym atutem”, które idealnie opisują filozofię przedsiębiorstwa. Głównym założeniem Lelanda Swansona była chęć dostarczania ludziom preparatów wysokiej jakości w możliwie jak najniższej cenie, co poskutkowało rosnącym zaufaniem i lojalnością powiększających się rzesz klientów.
Asortyment marki Swanson
Marka Swanson oferuje szeroki asortyment produktów, w którego skład wchodzą między innymi:
- aminokwasy,
- antyoksydanty,
- suplementy witaminowe,
- składniki mineralne,
- prebiotyki,
- probiotyki,
- preparaty ziołowe,
- preparaty wspomagające odchudzanie,
- preparaty dodające energii.
Preparaty te przyczyniają się do poprawy zdrowia i samopoczucia osób, które spożywają je regularnie, uzupełniając w ten sposób swoją dietę naturalnymi składnikami. Szczególnie w dzisiejszym, szybko biegnącym świecie, ciężko jest zadbać odpowiednio o wystarczające odżywienie swojego organizmu – również przez niską jakość pożywienia.
Swanson sklep gwarantuje swoim klientom najwyższą jakość składników, która poświadczona jest między innymi certyfikatem Good Manufacturing Practices (Dobrej Praktyki Wytwarzania) oraz uczestnictwem w niezależnych testach suplementacyjnych. W produktach marki Swanson nie występuje stearynian magnezu – niekorzystny dla człowieka wypełniacz.
Światłowód w Poznaniu – u jakich operatorów?
Chcesz mieć superszybki Internet? Poznań to miejsce, w którym możesz go mieć! Stolica Wielkopolski kusi swoich mieszkańców wieloma rzeczami, wśród nich jest najnowocześniejsza infrastruktura światłowodowa dostępna dla użytkowników komercyjnych – a to znaczy, że możesz mieć w domu i w biurze światłowodowy Internet. Poznań stoi na wysokości zadania.