Audyt SEO

Posiadasz stronę internetową swojej firmy, albo bloga? Dwoisz się i troisz, a ona dalej nie jest widoczna dla wyszukiwarki? Jeśli nie wiesz co jest problemem, to znaczy, że czas na wykonanie audytu SEO. Pomoże on zlokalizować wszelkie niedoskonałości i zoptymalizuje stronę.

Audyt SEO – co to jest?

Audyt SEO jest bardzo dokładną i szczegółową analizą strony internetowej. Wykonuje się go w celu zlokalizowania problemów i rozpoznania błędów. Drugim, równie ważnym celem audytu SEO jest opracowanie strategii marketingowej na potrzeby firmy. Analizę rozkłada się na czynniki pierwsze, zarówno pod względem treści widocznej na stronie, jak i tej ukrytej, czyli kodu. Bierze się pod uwagę czynniki wewnętrzne, zewnętrzne, słowa kluczowe, treść oraz ogólną budowę strony. W audycie SEO uwzględniona jest również analiza konkurencji. Z tej części dowiadujemy się jak radzą sobie konkurencyjne firmy, jaką strategię oni opracowali, co jest efektywne i co możemy wykorzystać. Ostatnim etapem audytu jest przygotowanie szczegółowego raportu. Audyt SEO dostaje się w postaci pliku dokumentów, które określają co stanowiło problem oraz jaką strategię marketingową należy teraz wprowadzić. Co zawiera pełny audyt SEO? Do czynników zewnętrznych zaliczają się: backlinki, jakość linkujących domen, źródła ruchu, profile społecznościowe i ranking domeny. Do wewnętrznych: przepływ treści, wewnętrzne linki, struktura linków, główne podstrony, ułożenie kategorii/folderów. Słowa kluczowe, a w tym gęstość i trudność fraz. Treść podstron i bloga oraz informacje o ogólnej budowie strony.

Kto wykonuje audyt SEO?

Audyt SEO jest skomplikowanym i czasochłonnym procesem. Część osób decyduje się na jego samodzielne wykonanie, jeśli jednak nie dobrze nie znasz się na rzeczy, to będzie on nieefektywny. Dlatego audyt SEO https://efectownia.pl/audyt-seo/ najczęściej zleca się firmom zewnętrznym, w tym agencjom marketingowym. Cały proces opiera się na  doświadczeniu pozycjonera i profesjonalnych narzędziach, do których ma dostęp. Jeśli chcesz mieć pewność, że audyt SEO został wykonany poprawnie i przyniesie oczekiwane efekty, to zgłoś się do agencji marketingowej, która specjalizuje się w takich usługach.

Czy audyt SEO jest konieczny?

Audyt SEO jest nieodłączną częścią pozycjonowania. Nie da się dobrze pozycjonować strony, jeśli zawiera błędy. A żeby poznać błędy trzeba wykonać audyt SEO. Tak samo istotna jest optymalizacja witryny www pod kątem wyszukiwarek. Audyt SEO najczęściej wykonuje się na stronach starych, które wymagają uaktualnienia i obrania nowej strategii rozwoju. Jednak okaże się tak samo przydatny dla stron młodych, które dopiero chcą się wybić, a także dla takich, które są dopiero budowane.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here