Obecność materiałów promocyjnych w wielu różnych lokalizacjach sprzyja reklamie i zwiększa świadomość marki. Ulotki, foldery czy katalogi warto wyeksponować nie tylko w siedzibie firmy, ale przede wszystkim w miejscach, w których istnieje szansa na pozyskanie potencjalnych klientów, jak np. sklepy czy centra handlowe. Najlepiej do tego celu wykorzystać lekkie i elastyczne nośniki reklamowe.
Wyroby z plexi
Nośniki reklamowe to zazwyczaj odpowiednio wyprofilowane wyroby z plexi wspomagające sprzedaż. Ich podstawowym zadaniem jest atrakcyjna ekspozycja różnego rodzaju materiałów reklamowych, informacyjnych i nie tylko. Z uwagi na swój uniwersalny charakter i łatwość w przenoszeniu, produkty tego typu świetnie spełniają swoją rolę nie tylko w sklepie czy biurze, ale także na targach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych. Stojaki z plexi odznaczają się dużą przezroczystością, dzięki czemu bez problemu wpasowują się w otoczenie i zanadto nie odwracają uwagi od eksponowanych elementów, jak np. ulotki albo próbki towarów.
Daj się wyróżnić
Oczywiście nośniki reklamowe nie muszą służyć tylko za proste ekspozytory, ale również stanowić same w sobie element identyfikacji wizualnej firmy. Szczególnie jeśli są zaprojektowane w niestandardowy i kreatywny sposób. Jeśli wizerunek firmy jest dla nas szczególnie istotny, każdy element naszych działań marketingowych powinien być spójny i spełniać określone kryteria, włączając w to nośniki reklamowe.
W firmie Laser Craft stojaki z plexi czy kieszenie na ulotki można dodatkowo spersonalizować i dostosowywać do indywidualnych potrzeb zamawiającego np. poprzez wygrawerowanie lub nadruk logotypu. Jeżeli to nie wystarcza, zawsze istnieje możliwość wycięcia laserem nawet najbardziej skomplikowanych wzorów. Plexi jest materiałem bardzo plastycznym, dlatego z łatwością poddaje się gięciu, frezowaniu czy wspomnianym już cięciu laserem. Należy również pamiętać o tym, że proste nośniki reklamowe są dość powszechne, dlatego czasami warto wyróżnić swoją ofertę za pomocą fantazyjnego ekspozytora i w ten sposób wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów. Jest to szalenie istotne podczas targów branżowych, gdzie przedsiębiorstwa o bardzo zbliżonych a wręcz takich samych profilach rywalizują ze sobą stoisko przy stoisku.